söndag 2 september 2012

Nervig

Jag är så jäkla nervös. Jag blev det nu när jag satte mig i soffan framför tvn. Det är grått&tråkigt ute och söndagsångesten är ett faktum. Alltid den dassiga söndagen.. Det blir säkert bra när jag väl är på plats och är installerad men nu är det bara GAAAH!!

Igårkväll vid 20 så bestämde vi oss för att gå ut och äta. Vi snyggade till oss (min kille är snyggast i världen) och 20min senare så tog vi en promenad ner till centrum. Det var alldeles lagomt varm/ljummet ute och det blev en mysig promenad både dit och hem. Det är mysigt att gå genom stan en ljummen kväll och lyssna på sorlet, skratten och klingande glas från uteserveringarna, man får passa på innan alla onyktra partypeople kommer man-ur-huse och stör lugnet på sin promenad mot utestället.
En helt lagomt perfekt kväll att slippa behöva tänka på mat och komma iväg och bara kunna sitta med varandra utan mobiler och tv-apparater ♥

1 kommentar:

Josefine - Komma i form? sa...

Det låter som en riktigt bra kväll tycker jag!

Jaha, men vad bra då! :) Så du inte missar nåt.
Jag pluggar på distans via NTI-skolan :)