fredag 31 augusti 2012

Jag är så opysslig!

Första veckan på praktiken är avklarad! :)
Det har varit så himla kul och jag är säker på att det här kommer bli jättebra! Första dagen på Brogården så fick jag vara med på samtal, och jag var som starstrucked och kunde inte slita ögonen och öronen från min handledare när hon pratade med eleven.
Jag har ju även två dagar på Presterudsgymnasiet och igår var jag på Sär.Gymn. och träffade tjejerna där som jag ska ha tjejgrupp med. Det blir en rejäl prövning av tålamodet men får man bara en aningens koll på var och en så tror jag det löser sig ^_^ Det tråkiga är ju att även skriftliga uppgifter ingår när det är VFU.. men jag sparar lite på det, första seminariet är i november och jag har ju den kommande veckan att reflektera över min första praktikvecka..

Idag ska jag ta mig ner på stan och försöka få tag på en bra bok, har ju läst Kråkflickan under sommaren så kanske ska fortsätta på dem böckerna. Film har jag ju hur mycket som helst på datorn. Korsord, Suduko..

Just ja! Igår fick jag en presentpåse av min handledare som jag ska slita med också. Det var garn i underbart glada&fina färger, en virknål och en hel bok om/med amigurumi instruktioner och mönster och allt man behöver veta för att klara av att virka en morot, en kanin, en tårta eller en apa ^_^ så gulligt!

Inga kommentarer: