lördag 31 mars 2012

Killing Me softly

Nu vaknade jag precis för fjärde gången den här morgonen och bestämde mig för att nu är det dags att vakna till, så jag ligger i sängen och mojnar mig :)
Mats är redan vaken. den senaste timmen har han varit uppe och mördat folk. Jag förstår inte hur man kan göra det innan frukost men han är väl inte så feschlig^^

Hursom, när jag var uppe vid 7 imorse så var det snö ute, och jag har sett på FB att folk är arga på vädret och plockar fram sina vinterjackor.. Jag tänker inte dra upp rullgardinen eller gå ut för just nu lyser solen in så fint i sovrummet och utetemperaturen står på 7+ och så vill jag låta det vara :)

Sa jag att mormor&morfar har skaffat sig en ny hund? Lille valpen Sir Sidney. Jorå, det är en fin hund förstår ni :) så vad morfar än säger så blir även detta en utställningshund. Han säger att han är trött på utställningar men jag vet allt vare blir av denna lilla krabat :)


Inga kommentarer: