lördag 31 mars 2012

Lördagsgodis!

Här sitter jag och kollar på hockey och hejjar på DIF :) Jag väntar på att lilla Wilma ska smurfa klart på sin gymnastik-avslutning och sen ska jag hem till lilla BQ familjen o busa med trollungarna och lördagsmysa lite :)

Mats har åkt iväg och ska spela match och "ta några öl".. Vi vet ju alla hur en sån historia brukar sluta (^^,)

Nåja, hursomhelst, imorgon kommer det bli väldigt lungt här hemma så om någon vill hitta på något så hojta till!
Jag vill jättejättejättegärna åka till Hornborgasjön och kolla på tranorna som dansar så om det är någon som är sugen på en sån tur imorgon i det fina vädret så säg  till så delar vi på turen :)

Ha en trevlig lördag hörrni! Simma lungt!
Tjingeling!


6 kommentarer:

moa sa...

Åh tranorna !
Hörde du förrsten om vad som hände med svanarna här i Örebro ?

Elin sa...

Ne? :/

moa sa...

Nej det var för nån helg sen när alla svanar samlades nånstans och några killar sköt raketer på dom. Så massa skadade och rädda fåglar. Även en massa människor och små barn där med. Puckon!

Elin sa...

Men fyy!! Stackars! gaah va trött jag blir på alla puckon!!

moa sa...

Jag med !
Träffar mest söta gubbar nu mera när jag är ute med Alice :P

Elin sa...

Jag med, när jag följer med o kollar på Woodys :p