onsdag 21 september 2011

Så typist!

All ledsen-energi från imorse fick användas till ett riktigt svettigt yogapass :) en timmes pass gör dock att man utsöndrar väldigt mycket dålig energi som legat i kroppen ett tag, och den här gången gjorde det så att tv:n pajjade..^^

Okejs, sådär flummig är jag inte men det är himla märkligt faktiskt, tvn har funkat igenom hela yogapasset, och när det var färdigt så skulle jag byta AVkanal och tvn tvärdog.. Den lyste rött men reagerade inte på fjärren eller nått, jag försökte stänga av den på knappen på tvn och även prova byta kanal där men den bara stod envist och lyste rött, sen drog jag ut sladden för att se om den reagerade och då slutade den givetvis att lysa men nu startar den inte upp igen..
Såå, Mats, du får som du vill, i helgen åker vi o köper ny tv, och eftersom det var mina negativa energier som slog ut den så får du välja den allra störstaste tvn om du nu vill ha det :p

En sprillans ny bil och en sprillans ny tv på en o samma vecka, den där Mats har tur han, och det förtjänar han också!

Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Elin!
Givetvis var det inte kul att tv gick sönder men desto roligare att köpa en ny. Och vad underbart med en sprillans ny bil =D .
Tänker mycket på dej <3 <3 Din Mats har tur som har en sån underbar tjej.
Titta gärna in någon dag när du har tid.
Många kramar Eva-Lena