onsdag 21 september 2011

Update

Tvn kom igång igen.. Typist för mats^^
Men men, dom ringde från Helmia idag och på måndag kommer nya bilen direkt från fabriken och kan hämtas :) iii! Så himlans roligt! Det kommer en bild så fort vi hämtat den, och provkört den! Typist för mig att jag inte får köra bil på typ 2år, menmen, jag får sitta bredvid o känna mig lyxig iallefall! :)

O vet ni, idag har jag inte snusat en endaste snus, så alldeles nyss gick jag o köpte mig en stor påse kardemumma-skorpor, en stor hushållsost och Coca-Cola som jag ska belöna mig med :)
riktigt dum belöning dock eftersom jag blir som mest snussugen efter att jag mumsat i mig massa gott, men det kanske är bra för avvänjningen^^

Ps. Två små dagar kvar till min födelsedag!

2 kommentarer:

tilda sa...

OH! skorpor är ju så jävla gott, nu blev jag också sugen! brukar äta farligt mycket skorpor på just hösten av nån knepig anledning... ?

...och grattis i förskott! :)

Elin sa...

Jag vet! Det känns liksom som att det hör till på något vis, raggsockor, tända ljus, mörkt&kallt ute, varma filtar o massa skorpor och te :)

Tack! :D