onsdag 21 september 2011

Någonting jag verkligen måste träna på det är att inte bry mig om andra så himla mycket! Det är inte bra i alla lägen! Jag bryr mig alldeles för mycket för mitt eget bästa och får dåligt samvete för att jag vet att den eller den är ledsen fast det inte ens är mitt fel! Jag blir för engagerad och tar åt mig av alla andras känslor och jag vet att det alltid, istället blir jag som blir mer ledsen för jag bryr mig för mycket och blir ledsen när jag märker att man inte ens får hälften tillbaka..

Ibland, som den här morgonen så är jag så sugen på att bara strunta i allt, flytta utomlands och leva på en varm sandstrand resten av mitt liv. Jag behöver inte ens jobba, jag fiskar fisk i vattnet och pallar dricksvatten för min överlevnad.
M får självklart följa med, han är ju min räddare i nöden.

Don't mind me, I'll try not to mind you..

Inga kommentarer: