tisdag 20 september 2011

Jag vill inte mer!

Jamen det är ju helt fantastiskt!
Fick precis samtalet som jag blev lovad igår, men återigen samma svar "det är inte mitt bord, jag är inte tillräckligt insatt" Nehe?!? Och vem är det då? Jo, jag fick ytterligare en telefontid, till diabetesläkaren den här gången.. Spännande, då ska vi se om hon känner att det här är hennes bord..? Hon sa ju uttryckligen till mig när jag träffade henne att hon inte kan något om det här men att hon fick hoppa in för att ingen neoru el. medicinläkare fanns tillgänglig.

Shiit, ni skulle ha hört det här samtalet alltså, man blir ju mörkrädd! Här visste jag verkligen inte om jag skulle bryta ihop och gråta över situationen jag sitter i, eller bryta ihop och skratta åt människan i andra änden..

PINSAMT!

2 kommentarer:

AnnaIda sa...

MEN FY! Det bubblar i mig, jag kan bara tänka mig hur ilskan bubblar i dig nu. HUR kan de behandla dig så?!
Jag tycker nästan att du borde anmäla dem, herregud, din situation är ju redan jobbig som den är utan att bli bemött så! Jag tycker så himla synd om dig samtidigt som jag beundrar dig för att du ändå är stark och orkar hålla på. STÅ PÅ DIG! Du är bra Elin!

Elin sa...

Jaa, det är helt sjukt. Verkligen helt upp&ner och galet! Jag försökte bara förklara att jag vill ha information om läget, eftersom jag inte har fått det och då var det i mars som jag fick någon sorts diagnos! Gaah! Jag var så arg imorse när hon ringde, men jag tror jag lyckades bita ihop o bara låta bestämd och inte bara gråtfärdig o tokarg! :)

Tack snälla du! Kram!