söndag 11 september 2011

Lalalalalaa! :/

Typist.. Imorgon är visst den där nedrade audition för universitetes kör.. Så typist, jag sitter ju tokförkyld igen ju. Fasiken att jag inte kollade datumet när jag såg lappen! Jag blev bara så glad över att det skulle vara så jag glömde den viktiga lilla detaljen.. Jag hade ju inte kunnat göra något åt förkylningen men jag hade ju kunnat preppat lite iaf..
Jag som har gått o tjatat om att jag vill komma igång både med sången o körandet igen och så missar jag det.. Typist..
Aja, jag får väl kolla om dom fortfarande har plats i Bjurtjärns kyrkokör^^

- O så får jag njuta av att min lillasyster äntligen har skippat det där med floristandet och istället bytt till musikal-programmet! Du kommer att ha såå roligt Lisa och jag är såå avundsjuk på dig som har tre fantastiskt roliga år framför dig!

Imorgon ligger jag i sängen och kurerar mig, igen, och försöker istället styra upp lite skolarbete!

Tjingeling!

2 kommentarer:

tilda sa...

haha, jag tror väl inte att det är helt kört om man missar dagens audition, de har nog fler och man kan säkert få komma en annan dag? annars så är ju bjurtjärns kyrkokör alltid skoj... jag sjöng där en sväng också :P o de ska ju få en ny körledare nu också, berättade min syster.

Elin sa...

Jo jag gillade faktiskt o vara i Bjurtjärn, har ju jämt sjungit i både barnkören och sen kyrkokören där men det är trixit o ta sig ut dit när jag inte får köra bil :/ men det går nog att söka in till våren också :)