måndag 12 september 2011

O den mest begåvade är;

Fast jag vaknade när M gick till jobbet imorse vid 6 så ligger jag fortfarande kvar i sängen.. Det är rätt så skönt faktiskt :)
Den senaste timmen har jag legat och kollat på Miss World Sweden.. Jäklar va kasst det var! Så jäkla B och så jädrans pinsamt dåligt! Nu har jag inget som helst intresse av sådana där skönhetstävlingar och har väl inga andra att jämföra med, men det här var verkligen bara pinsamt! Victoria Silvstedt som programledare tillsammans med han tok-botoxade gubben, Pråmell och så en jury bestående av han skvallertanten Nylén bl.a.. Guud.. Nåja, tur att Linda Lampenius stod för underhållningen iaf. för hon är ju en himlans duktig och begåvad människa..^^,

Nu blir det frulle, i sängen såklart, och sen ska jag försöka med en promenix..

Tjingeling!

1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

Hej sweetie :)
Ja visst blev det bra bilder. Absolut aldrig spindel. Urs va äckligt. Det klia på hela kroppen efter vi tittat på dom, så fanns det burkar fyllda med små bebisspindlar som bara krylla.
Men visst var min bebis fin? :)
Saknar dig med! Ja jag vill väldigt gärna ses snart. Imorgon jobbar jag 11-20 och torsdag 11-19.30, sen efter jobbet på fredag drar jag till Robin, han fyller år i helgen.
Annars kollar vi över nästa vecka :) Puss <3