måndag 19 september 2011

Jag tänkte bara tala om att det här senaste halvåret hade varit tusen ggr jobbigare om jag inte hade haft världens finaste kille att komma hem till och som lyssnar på allt mitt klagande och dividerande fram och tillbaka varenda dag och som jag ändå får somna tillsammans med varenda kväll...
Han stöttar, lyssnar, förstår på det allra bästaste sättet och ser till att jag håller tankarna i styr så att jag inte bryter ihop totalt.

I lördags så gjorde jag ett tappert försök att visa hur mycket jag uppskattar allt han gör och hur mycket han betyder för mig.
Jag bjöd ut honom på en dejt. Ni vet en sån där riktig dejt med hela kittet, tända ljus, blommor på bordet, djupt tittande in i varandras ögon..^^
Vi åt världens godaste kantarell-soppa till förrätt och varsin underbart god huvudrätt, tyvärr kunde han ju inte njuta av något gott vin till maten eftersom han numera alltid är den som kör,
- men jag tror han tyckte att det var ganska så mysigt ändå, jag vet att jag gjorde det iaf ♥



Inga kommentarer: