måndag 19 september 2011

Cirkeln är så sluten så jag inte kommer in

Jag tycker faktiskt att det är himla tråkigt att vara jag just idag.
Strulet med sjukvården fortsätter, idag blev jag äntligen, efter en veckas mailande fram och tillbaka med Karlskoga Lasarett uppringd av en sjuksköterska. Jag vill ju försöka få lite information om hur läget och framtiden och diagnosen ser ut så jag vill prata med någon som kan förklara allting.
Sjuksköterskan som ringde mig idag blev jag rekommenderad av en kompis att försöka få tag på för hon är bra&duktig och neuro-sköterska.
- Men, tji fick jag när hon bara ringde för att tala om att det här inte är hennes bord utan hon låter marie, en diabetes-sköterska ringa upp mig imorgon istället. Eftersom det är diabetes-läkaren som jag har haft kontakt med.
JA! för att dom andra läkarna var på semester då ja! Men det är ju för tusan inte diabetes jag har fått, det är en gosig-liten-jävla-hjärntumör som även tog med sig en härlig liten epilepsi

Vems jäkla bord ska jag behöva lägga mig på för att få lite hjälp och svar?

Hursomhelst, mitt i allt arg-rus så gick jag helt plötsligt in hos en frisör och bokade tid tills imorgon, nu ska jag äntligen få ordning på den fula färgen som har slagit rot på mitt lilla huvud..
Vi får väl se om hon kan få ordning på trasslet eller om jag rakar av det istället^^

Tjingeling!

Inga kommentarer: