tisdag 9 augusti 2011

Sjukhusdag.

Idag är det dags, jag ska iväg till lasarettet och göra en ny magnetröntgen..
Jag blir nervös bara jag tänker på det, tänk om dom hittar nått nytt och upptäcker nått otäckt med den jäveln som sitter där inne! (HAN, han den jäveln som sitter där inne, allt ont är en han, visst mli?^^)

Usch o fy o blä!
Ska försöka fokusera på vårt nya fina handfat och skåp och att det är på gång i badrummet så kanske nervositeten ger sig.. Frukost skulle jag äta också, det lovade jag M att jag skulle försöka få i mig så jag börjar försöket nu!

Håll tummarna för mig idag, så dom inte hittar något otäckt och tänk lite extra på mig vid 14-tiden^^

Tjingeling!

3 kommentarer:

Linnea sa...

<3

Elin sa...

Tack fino! :)

MLee sa...

Visst är det så peppeli peppÄn ! ^^,
Fika snart ? Text me ! Kram!