torsdag 11 augusti 2011

Ääntligen torsdag!
Idag är sista dagen på jobbet! 
Inget mer skinkskivande och vinmarinerat rostbiffande på ett låångt tag!
Nu ska jag ha sommarlov! 
Mats har tagit ledigt nästa vecka så vi får en veckas semester ihop innan det är dags för höstterminer och jobb och sätta igång igen, ska bli mysigt^^
- Vi får se vad vi hittar på..Vi har några planer så vi får se åt vilket håll vi åker och vad vi hittar på :)

Igår när jag kom hem från jobbet så var sväris och mats i full gång i badrummet så nu har vi inte bara ett nytt handfat och tvättställsskåp utan också en ny badrumsspegel och lampa^^
Nu är det vitt&fräscht och mer plats i det lilla badrummet och det är såå fint, jag är helnöjd! ☺

Nu ska jag snygga till mig och bege mig till jobbet, ska vara kvar där till 20 ikväll.. hmmmpf...

Tjingeling!

2 kommentarer:

Mats sa...

Får vi bara in en ny toastol så blir allt Perry!! =)

Anonym sa...

Skönt att du skivat färdigt / kram mamman