lördag 6 augusti 2011

try it again, breathing's just a rhythm

Nu är jag hemma.. Äntligen!
Efter jobbet så hämtade M upp mig och sen åkte vi och köpte sushi^^
När den var uppäten så dukade jag fram en liten ostbricka, som avnjuts och fuskas med ett litet halvt glas vin också.. Jag kan inte låta bli att fuska när M har köpt hem en flaska Motörhead, australienskt är det också så det går ju inte att motstå...^^
Till ostbrickan blev det lite fotboll, liverpool spelar ju liksom, men nu ska jag kila in i sängen och se och lyssna på Regina Spector ☺

Nu när jag ser tillbaka på den här veckan, med två timmars distans så kan jag faktiskt se att det har varit en ganska så bra vecka ändå, även om jag har klagat massor under tiden.
Förutom grillmys, så hade jag ju faktiskt tjejmys också, med ett par supersöta tjejjor. I onsdags när jag var på väg till jobbet så fick jag ett liten sms "godmorgon fröken dahlgren". Det var mli som såg mig utanför lägenheten när jag stressade iväg och hon bjöd hem mig på trädgårdsmys efter jobbet :) så jag cyklade hem till henne efter jobbet och blev kvar och trädgårdade hela eftermiddagen och halva natten :)
- Tack!
Och i torsdags kom syster-anna hit och vi var låångt nere i Berget och jobbade lite, och åt lunch på Strandkanten i solskenet ♥

och förutom grillmys, tjejmys, systermys och pengatjänande så har jag fått somna ihop och snosa på snygg-mats varje kväll, natt och morgon,- underbart!

Nu ska jag kolla klart på Regina Spector och sen fotbollsfrua med min fotbollshunk.

Tjingeling!

1 kommentar:

MLee sa...

Tack själv ! 2 die 4 !