lördag 20 augusti 2011

The end of an era!

Idag är jag så stolt och så glad!
Herreguud, Frida, SM-fyra, och personbästa på alla delar, knäböj, bänkpress och marklyft.
Helt jädrans otroligt vad bra hon är!
ååå! Jag är så glad för din skull frida!

Imorse hoppade jag upp ur sängen och bänkade mig framför tvn/datorn och var så nervös!
Jag hoppade runt i soffan och upp och ner i lägenheten som en yr höna för att jag var så pirrig, det gick inte att sitta still! Men nu kan vi andas ut, nu är det bara att ösa på varenda tävling för idag var det som en walk in the park! 
- jag tar i mer, och stånkar o stönar mer när jag bär hem matkassarna från maxi liksom!

Sen finns det ju dom som jag är mer besviken på men så kan det vara...
O man ska ju inte blanda ihop toppenbra saker med supertråkiga saker så jag avslutar det såhär; 
Frida, du är bäst och ikväll firar jag med ett glas (alkoholfritt)bubbel och sen ska jag möta upp ett gäng glada tjejer för att gå och skåla för Red Brick, det är ju liksom The End of an era!

Ps. Den här veckan så har Mats&jag haft semester, vi har hållit oss i Sthlm's skärgård och fyllt dagarna med dagsutflykter och god mat, det har varit helt underbart och min M är världens finaste!
Jag berättar mer om det en annan dag för nu ska jag dricka upp mitt bubbel och fnittra åt gäster med gester^^

Tjingeling!


Inga kommentarer: