måndag 11 april 2011

Vilken sommar!

Guuva jag längtar!
Det kommer bli en fantastisk sommar med världens finaste&bästaste M
Vi börjar med att åka till Göteborg fredag 1:a juli och möta upp anna&peter, och förhoppningsvis några fler sköna människor, för att kolla på Iron Maiden, sen blir det lite häng på lördagen - i ett soligt och tokvarmt Göteborg, innan söndagen kommer och det är dags för Metallica, Slayer, Megadeth och Anthrax
 
Sen åker vi hem mot Karlskoga igen och vilar upp oss lite inför PIP, efter all hårdrock kan det va skönt med lite pop-rock, och självklart Håkan^^
Sen är det en musikpaus fram till den 27augusti när det är dags för mig att bege mig mot sthlm tillsammans med mamma och kolla på Dolly Parton :)
Det hade varit trevligt och klämma in Peace&Love också men det blir lite för tight, tyvärr..

Jag är säker på att det kommer bli en alldeles toppentokbra sommar, för mellan spelningar och festivaler tänker jag fylla ut dagarna med massa sol, bad, lek&bus!

Härligt! 
 

2 kommentarer:

Linnea sa...

Snygg bild Elin! :)

Elin sa...

Tack så mycket Linnea! :)
Hoppas allt är bra med dig och att det går bra där borta i Tyskland :)