måndag 11 april 2011

God morgon!

jag på morronkvisten^^
Nu är helgen förbi och jag börjar den nya veckan med att stanna hemma hela långa dagen..
Har egentligen föreläsning idag men jag väntar på några installatörer som ska komma in o borra och installera, och fixa nya grejjor för bredband/tv så någon var tvungen o stanna hemma idag, och då är ju faktiskt jag det bästa alternativet ;)

Jag har haft en himlans trevlig helg :)
Började fredagen med storstädning och en liten ommöblering i köket som blev kanonbra^^
Det åkte på lite fina dukar, skålar, handdukar och sånt, så nu ser det lite somrigt ut (^^,)

Sen fortsatte vi helgen i riktig fixar-anda och åkte till Beckers på lördagmorgon och köpte fix till badrummet, sen åkte vi hem (okej, efter att vi kommit hem så var det Mats som skötte resten,- men jag servade med mat och annat fix istället :p) och tvättade badrumstaket och slipade lite och grundade lite, sen fick det torka under dagen och kvällen avslutades med en målar-runda och en film, i sängen; Black Swan.
Mats startade söndagsmorgonen med en sista runda färg så nu är det alldeles vitt&fint igen :) 
Att sitta o kolla på när färg torkar är lagom roligt så efter frukost så satte vi oss i bilen och sen så fördrev vi resten av söndagen i Örebro, på Biltema och Plantagen, vi fick med oss lite viktiga bra&ha-grejjor, så nu är min cykel fixad och jag kan börja cykla, och så köpte vi lite fina krukor till våra befintliga blommor så nu passar de mycket bättre :p

Lovlii!



Inga kommentarer: