söndag 20 mars 2011

Tack!

Verkligen Tack, tack alla ni som har skickat sms, mail, kommentarer och tankar till mig den här veckan, om ni visste hur mycket det hjälper och stärker att få så små och fina ord från Er! Tänk att jag har så fina vänner som Ni!
Nu ska jag fortsätta uppdatera er hur det går, och vad tusan det är som händer med mig, för det är helt klart så att det finns en del där ute som faktiskt bryr sig och vill veta!

Det har varit så omtumlande, och under helgen har det kommit över mig hur otäckt det var för Mats när det hände, och när vi bestämde oss här hemma att vi åker iväg till akuten, och jag ser läkarna när de kommer in i sina vita rockar och talar om att vi ska göra EEG och magnetröntgen, och att dom hittat något, som vi inte ska oroa oss över, men som dom ska kolla vidare på.. vissa sekunder tänker jag inte på det alls, men så kommer den där chocken, och alla otäcka frågor över mig.. det är tur jag har mats, som kan hålla både sig själv och mig lugn, och elin, fina elin som varit med hela veckan, och som tog med sig Robin och kom hem hit igår, och bara satt här och var fina - i love you!


nu ska jag, sakta men säkert, bädda sängen, och sen ska jag sminka mig lite, (jag ser verkligen skruttig ut) innan jag går iväg mot Nobel och kollar på fotboll.

Jag hoppas verkligen att Ni får en supermysig dag hörrni, och att ni verkligen verkligen verkligen tar åt er när jag säger Tack Tack Tack! Ni är superfina, verkligen!



såhär pigg ser jag ut just nu.. :/

3 kommentarer:

tilda sa...

kraaaaam på dig !

Elin sa...

Kraaaam fino!

Frida sa...

hej hjärtat.
du vet att jag är sämst på att ringa. var hemma hos m & p och lagade mat. ring mig imorgon efter tolv, ska vara på banken elva. jag älskar dig