måndag 21 mars 2011

monday..

Libra Mar 21 2011
As you go through your day today, Libra, don't panic if you find you don't have all of the resources you need. You are bound to hit some snags and roadblocks, but these are part of the big design. In solving the problems you face, you will take certain routes that will help you indirectly in other areas of your life. You might make an important connection, or make a significant discovery that can help you with something else down the road. It is essential that you don't give up.
--
Copyright (c) DailyHoroscope.
Download it now -- http://bit.ly/DHmobile

Mitt horoskop för imorgon måndag.. På nått sätt bekräftar den det jag redan visste, att det kommer bli en tuff dag, men det säger också att det kommer gå bra, och att det är meningen att det som sker ska ske.. Det är den filosofin jag har om det mesta, det sker av en anledning, att det var menat..
Nu ska jag krypa ihop med m och försöka sova, jag har försökt i ett par timmar utan att lyckas men med ett par hoppfulla rader i huvudet istället för de oroliga tankarna som upptagit de senaste timmarna så kanske insomnandet går lättare :) Det finns inget bättre än du, jag älskar dig! -ynwa.. <3
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elin!
Har hittat till din blogg :-) och nu även Fridas, Anna och Lisas. Det är så roligt att följa er i vardagen. Hoppas att det är ok att jag gör det?
Vad skönt att du har fått komma hem igen ifrån sjukhuset. Du ska se att allt kommer att ordna sej. Tänker mycket på dej <3 kram Eva-Lena

Elin sa...

Nämen hallå dagmamma! :) Det är klart du får läsa :)
Tack så mycket, just nu är det mycket som snurrar i huvudet, fick så lite information av läkarna innan jag lämnade sjukhuset, men får väl mer svar så fort dom vet vad det är och kan sätta en diagnos på det..

Kraaam!