måndag 21 juni 2010

varje gång jag ser dig...

jahaja!
då var veckan igång, började med lite jobb 8-14, rätt skönt pass..
sen åkte jag o handlade lite och sen, när jag kom hem så råkade jag somna littegranna.. jag sov visst till mats kom hem, och så  var jag vaken några minuter och sen somnade jag om igen, och vaknade lagom till maten stod på bordet :)

i helgen, så jobbade jag några timmar på lördagen. När jag kom hem så började jag kolla på bröllopet och både mats&jag satt och kollade hela dagen och heela kvällen. det var fint. och som många många andra så kunde man ju inte låta bli o bli lite tårig i ögonen över de fina talen :) Agnes och Björn Skifs sjöng himlans fint i kyrkan också :)

på söndagen så fixade vi fram en bil och sen åkte vi iväg till Storfors, jag hade hört lite om Storfors Country Fair och om mini-hästarna som skulle tävla där :) Vem tackar nej till o åka iväg o kolla på mini-hästar, inte mats&jag iallefall! :)
Oj va söta de var! Så små så små, var en bebis-mini-häst där och han va verkligen pytteliten! supergullig!
dom gick omkring i en mini-paddock och visade upp sig, och tävlade i att springa runt i cirklar, och så tävlade dom i agility :)
superroligt! :)
träffade lite bekanta också och det var jätteroligt och se dom igen! :)

efter storfors så åkte vi till k-hamn och kollade på piccassos fru och fikade littegranna, i k-hamn var det soligt och varmt och mysigt, i storfors var det så kallt att tillomed mats frös, o då är det riiktigt kallt! :p

nu ska jag kila ner till tvättstugan och hänga lite tvätt!

Tjingeling!

Inga kommentarer: