måndag 28 juni 2010

Åååååh!
Midsommarhelgen är slut och vi är hemma igen.
Jag har haft världens bästa helg! Vi har legat på bryggan hela helgen och solat och badat en hel massa!
Det är så underbart ute hos mormor&morfar så det är svårt att förklara!
Man sitter på bryggan, havet glittrar, båtarna puttrar förbi och solen värmer huden tills det nästan bränner helt galet mycket, och då plaskar man i och sen upp på bryggan och blir varm igen..
jag älskar det!

På midsommarafton så gick vi ner allihopa till Hästängsudd Idrottsplats och dansade kring midsommarstången, det var så mysigt! det var mycket folk och vädret var bättre än man hade kunnat önska!
Efter dans och glass runt stången så gick vi hem och hade 5-kamp, som jag, anna och frida vann! :)

På nätterna så sov jag&mats, anna&peter, Frida och Lisa nere i sjöbon och den sjöbon är ju också det mysigaste någonsin, den luktar som när vi var små och det är en sån myshärlig känsla över hela tomten!
Jag älskar det!
Vi måste nog ta en helg till därute snart!
så fort min kropp lugnat ner sig lite, för den jämt liiite röd just nu :p
jag på midssomar

bryggan

Saga och jag badar

Mamma och Saga vid bryggan

Jag och Frida utanför sjöbon

dans vid midsommarstång

mys vid midsommarstången

5-kamp 

5-kamp

lite havsutsikt

Saga och Jag åker på Mona

Jag och Mamma på roddtur

Pappa och morfar badar

utsikt från strandkanten



idag så håller jag mig inne och väntar på att cykla upp mot jobbet, om det är sol imorgon igen så kan jag lägga mig ute på förmiddagen men idag behöver kroppen vilas och smörjas innan det läggs i solen igen :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: