fredag 18 juni 2010

sommaren har börjat, det märks på att dagarna på tramscom har blivit längre..
meeen, jag ska aapseluut inte klaga, schemat var mycket bättre än jag räknat med och jag är ledig både midsommar, arvikafestivalen och PIP.
Nu har vi bestämt att vi skippar pip och tar arvika istället men eftersom jag är ledig kan jag ändå sitta på gräsmattan heeela dagarna och njuta av solen, och titta på alla glada pip-människor :)

här bor vi på midsommar

åååh vad jag ser fram emot den här sommaren! på midsommar blir det skärgården med lite systrar och pojkvänner, och vi håller tummarna för att det blir kanon väder så vi kan plaska runt i havet heela dagarna! :) och så blir det en festival med världens finaste och bästaste kille, och så ska jag minsann lyckas få med matsen på djurpark också :)
här blir det midsommarfirande, med smågrodorna, massa sill och massa bad!   













Nu ska jag förbi konsum och hämta ut min lilla telefon, min lilla experia mini :)
och sen blir det jobb mellan 15-22..

Tjingeling!

2 kommentarer:

Mats sa...

Snygg tjej!

virre sa...

VAd fint ni skulle booo !! MISs you. Hoppas ni hade underbar midsommar!!! JAg e lite avis på edig.. Skulle oxå vilja ha sommaren såå :O) MYYS! HA det bra gummz!P Ö SS O KRAAM