tisdag 15 juni 2010

grrrreat!

Åhå!
jag fick godkänt på andra hemtentan också så nu har jag klarat termin1! :)
bara 3 år och 6terminer kvar.... jeeez...

idag så kommer Sara o hämta mig vid 11 oså ska vi åka till Örebro och hämta ut tentorna, lovlii! ska bli kul o se om dom tyckte min lilla idé, o hur långt ifrån U jag var :p

igår så tog jag bussen till k-stad och mötte upp mamma. Först så var jag och fikade på hennes jobb, hon jobbar som arkivarie på Värmlandsarkiv, och hjälp vilket lustigt gäng med folk det jobbar där då! hahaha, arkivarier alltså, det ser lite ut som att nånannan övervintrad människa grävde upp dom ur något arkiv för 1000år sedan!
- men du mamma, du är snygg du!^^

jo, iallefall, igår, i k-stad, så köpte jag en marinblå pennkjol, en marinblå/vit-randig tshirt, en jätte fin vit tröja inne på carlings på svalor på framsida och en sailorska på ryggen, himlans tjusigt! o jag köpte en väska också, och mamma en likadan, en vit med blommor på, urtjusig!

nu ska jag kila in i duschen så jag kan fixa iordning mig, nu är det ju bara två timmar till Sara kommer o hämtar mig ;p

Inga kommentarer: