fredag 11 juni 2010

iiiiiii!

å fy tusan!
jag är iiiiiiskall!
fotbollsfru som jag är så har jag stått två timmar i spöregn o kollat på kvällens fotbollsmatch!
galet!
fötterna och två lillfingrar är helt bortdomnade..
- man skulle blivit hårdrocksfru, då behöver man nog inte stå i regn..

nu jag ska krypa in under filten en liten stund och tänka på när jag fick hälsa på kiss, "oh hello beautiful"..:)
när beckham kommer hem blir det ugnsbakad lax med hummersås och färskpotatis, lyx!

Tjingeling!

1 kommentar:

humle sa...

hehe ah de gjorde ja :) de är ju så bra!

jag är i oslo än, men bara till sista juni, sen kommer jag hem till kga :D ska va hemma hela sommarn innan ja flyttar till uppsala i höst!
då måste vi väl ändå hinna umgås?!
ska ni på putte?
ja gu va ja saknar dig, usch alltså!
STOOORA kramar å pussar!!