onsdag 25 februari 2009

Day off

yes, idag är jag alltså ledig, vaknade första ggn vid halv 9 men kände att det var lite tidigt att gå upp en dag som denna, så jag somnade om och vaknade vid 11 av att frida ville att jag ringde :)
hon var ute med hudarna och ville ha lite sällskap, så jag ringde och "gick med henne" på en 45min. promenix :)
Vi pratade om allt mellan kalmar, smögen, arvika, karlskoga, örebro, skövde.
Det finns saker och göra och prata om i massor av städer.

Vi pratade jobb också, frida vill att jag kommer till arvika och börjar jobba för henne på mcdonalds, (bara för att hon vill bestämma över mig för en gång skull :p) och egentligen, varför inte, det blir bättre betalt, och jag tror inte det är tråkigare eller jobbigare än det jag gör nu?
Då får jag ju iaf. träffa lite folk, o jag menar, varenda fredag-lördag hänger ju ALLA raggare utanför donken och dricker ur dunken, och så kommer flickvännerna in och köper en cheeseburgare och köar till toaletten för att de antingen måste spy eller torka bort mascara som rinner, eller plåstra om något sår de fått när de bråkat med någon. Det är ju jätte spännande! ....


nåja, nog med tokigheter och ironi, nu ska jag köra igång min träningsdvd så mitt ben får träna lite, ska både köra styrka och balans för det finns inte riktigt kvar :p

sen ska jag verkligen försöka sätta mig och plugga!


Vad ska du göra för spännande idag? Kom igen nu och lämna lite kommentarer, jag vet ju att ni är några stycken som läser! Berätta nått kul! Tjingeling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Arvika låter ju som en jättebra stad:D själv ska jag på skidorientering på natten med panlampa. Finns det nått mer spännande? kramar

Elin sa...

Det låter ju jätte härligt! Önskar att jag också kom igång o rörde lite på mig :) men men, jag går ju till jobbet varje dag :p

Anonym sa...

det är väll bara att börja det;P är du här har du väll en syster som kan ta med dig ut och träna.