onsdag 25 februari 2009

I wanna wake up with you

yes, här sitter jag efter mitt lilla träningspass, känns skönt, även om det gör lite ont i benet och foten, men det är bra att jag tränar benet lite :)
jag sitter och lyssnar på lugnafavoriter.com, världens bästa radiokanal, - när man är själv hemma och kan gå o sjunga hur högt man vill
(förhoppningsvis så jobbar grannarna så inte dom hör)

nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ska jag äta lite sallad som blev kvar efter tacosen igår :)
och sen ska jag göra mig snygg inför min date med moa i eftermiddag, vi ska kolla på bo!
:p
Fan, hade vi varit i japan nu så hade nog anna och jag varit nere på A-One, det är ju ändå onsdagkväll, fan vad jag längtar tillbaka, jag vill åka nu, tänk om jag kunde vinna lite pengar så jag kunde åka iväg.. Längtar verkligen tillbaka..

Ha! Nu kommer min favvolåt; Sexual Healing! Håll i hatten grannarna nu höjer jag volymen!


And when I get that feelin´ I want sexual healing!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fast bästa radiostationen måste väl ändå vara Rock-klassiker? :)

Elin sa...

ja, när jag går till jobbet, eller när jag städar och rör på mig, men om man bara står här hemma o sminkar sig o sånt som tjejjer gör hela dagarna när de är ensamma då är lugnafavoriter bättre :P

Elin sa...

ja, när jag går till jobbet, eller när jag städar och rör på mig, men om man bara står här hemma o sminkar sig o sånt som tjejjer gör hela dagarna när de är ensamma då är lugnafavoriter bättre :P