onsdag 17 december 2008

Dagens Tips från coachen

vill ni slippa packa o flyttstäda en lägenhet - Bryt benet!
då får du ligga o kolla på Sex and the City en hel dag o kolla på när alla andra springer runt som yra höns o städar o tömmer skåp, dammsugar o slänger sopor.

(denna lilla olycka var helt planerad från min sida då städning är det värsta jag vet)

nee, skämt åsido, det suger, hela kroppen värker, benet kliar o gör ont, det suger. det verkligen suger.
just nu håller peter på o ordna med försäkringsbolag o SOS i Danmark så jag kan ta mig hem.
vet inte om det blir på ett annat flyg eller om de bokar om mig till business class, business class vore ju trevligt men vill åka tillsammans med anna o saga...<3

jaa, neee, jag är inte bitter, jag ska ju hem o gipsa benet o fira jul!
wiiiie!

tjingeling!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig=( men du får försöka tänka på hur mycket ersättning du kommer få sen =D=D

Elin sa...

haha, jaa, förhoppningsvis^^
:p

Anonym sa...

Men du måste ju komma hem i morgon ju!

Anonym sa...

får du ersättning ? :D hoppas du komemr hem ordentligt nu :D pöss //virre