tisdag 16 december 2008

c'mon break a leg!

jag vet att det var länge sen jag skrev, har haft så mycket roligt för mig så har inte haft tid.
men nu har jag tid, här kommer en uppdatering.

igår blev jag påkörd av en motorcykel, jag bröt benet...
fick åka japansk ambulans till sjukhuset, bli röntgad, o bli omlindad, de ville inte gipsa eftersom att jag ska flyga om 2 dagar, o efter 6 timmar på sjukhus fick jag special skjuts av polisen till polisstationen, jag får tacka de högre makterna på Riken Brain Science för att de drog i några trådar, fick väldigt bra hjälp o dom hade ordnat med tolk och allting. på polisstationen ville de ställa några frågor om incidenten, som dom så fint kallade det.
i japan är det olagligt att köra på någon så de tog hans körkort på direkten och nu väntar han på sitt straff..

men men, nu är jag snart hemma, 2 dagar kvar, när jag kommer till arlanda får jag special skjuts till sjukhuset för gipsning... såå, jaa, det blir en lugn jul, o nyår o resterande 4 mån för så länge ska jag vara gipsad o gå med bandage o allt skit.
fan, jag kan inte fatta det, varför varför varför?!
Jag vill ju gå bort till Tully's för min sista fika o jag vill ju va ute i Japan mina sista dagar!!!!

fan, måste ta ett piller till, får väl sätta på en film eller nått.

7 kommentarer:

Anonym sa...

neeej stackare! men tänk vilken upplevelse du har fått som inte många andra kan stoltsera med ;) skämtåsido. Väldigt tråkigt sista dagarna ju och över jul och nyår!
Krya på benet nu!

Elin Wahlgren sa...

jag kmr komma med kinamat hem till dig, så du kmr vara sysselsatt. eller iaf jag med att få dig att må så bra som möjligt. hoppas bara inte att jag kmr in i karlskrona på skolan. då är vi körda ;(

Anonym sa...

babybaby.. inga skaka rumpa än på ett tag heller alltså. men skönt att få hem dig snart igen iaf så vi kan snacka skit och skratta massor! <3

Elin Wahlgren sa...

åh! är det sant?! :D
wiie!
gud va kul. här ska fixas bo! :D
tack själv för att DU är så bästig!!! <3

Anonym sa...

Heej :) Tittar in här..

kolla gärna in min nya blogg med! Har redan MASSOR av läsare! :D

Anonym sa...

Men lilla gumman ! *BLÅSER PÅ DET ONDA BENET* Krya massa !

Anonym sa...

Men lilla gumman ! *BLÅSER PÅ DET ONDA BENET* Krya massa !