tisdag 11 november 2008

Nu är jag pirrig!

Ooo!
vi fick specifikationen för resan idag :)
första flygturen tar 4timmar o andra en timme :)
shiit, det är en bit bort vi ska åka alltså :)
o vi flyger över stilla havet!
om det är fint o klart väder, tror ni man kan se några delfiner då?^^ :)
förlåt för tjatet om resan men jag är så uppspelt :) Längtar så !
Inte lika mig med alla smileys, men är såå ivrig o få komma iväg till sol o bad !

fast jag får lite ångets över skolan också, examinationsuppgiften ska in nästa torsdag o jag har inte börjat än.. men men, har ju hela nästa vecka på mig. det fixar sig.

Jag har datorn med under veckan så jag hoppas på internet!
Nya kameran följer ju med iaf!

Ha det så bra om vi inte hörs!

Tjingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men just ja ! Där sa du något, det är ju dom som fyller år ! Jaja, då var det ju ingen närstående iaf så man får skämmas att man inte mindes :P Ja ja vet inte varför ja blev så sugen på chili con carne, tror att det var för ja såg på en film från andra värdskriget, o då åt dom bönor tror ja . haha . Ja är ju usel på o laga mat, o ja har aldrig lagat chili con carne, men jag kan stolt meddela att den blev kanon ;P Ja det var ju tur att det inte kom någon gammal mattelärare som typ Torbjörn o skulle handla iaf ;)

Anonym sa...

haha okej, då är ja inte ensam då. men man kan ju inte vara bra på o laga mat om man aldrig gör det :P haha . eftersom jag bor hemma så har jag aldrig känt mig tvingad till o laga lyxiga middagar, värre blir det väl den dagen man flyttar hemifrån ! nej torbjörn hade nog givit mig ett stort IG :)
hur går det annars för dig i tokyo ? starkt gjort av dig tycker ja att åka iväg från alla nära o kära sådär länge. men ja antar att det bara är nyttigt o kommer ge med sig många bra saker . själv skulle ja nog grina innan planet landat . haha . kunde ju inte ens sova en natt i kyrksten nästan när ja var liten ;)