måndag 10 november 2008

03.33

Man kanske borde sova?
men nee, det är roligare att sitta o spela på king.com^^ vann en bronsmedalj idag, så nu finns jag med o tävlar med de andra, wiii! :)
på tal om wiii så hoppas hoppas hoppas jag på wiiifit i julklapp! HÖR NI DET ALLIHOPA! Tänkte köpa det innan jag åkte för jag var så sugen, men tänkte att det var dumt o köpa det innan jag åkte iväg, hade saknat det så mycket om jag vetat att jag haft det hemma^^ :p

idag har vi faktiskt inte gjort någonting, vi försöker hålla oss hemma så vi inte spenderar några pengar, ska ju åka iväg till den där ön på onsdag! Längtar så, det var 27grader varmt där idag! Ooh! sol, bad, vita sandstränder! ooo va härligt det ska bli!
Vi flyger först till Okinawa, det tar ca 2,5 timmar o sen när vi är där så tar vi ett litet propellerplan ut till en annan ö som ligger en timme bort! Så vi ska rakt ut i Stilla havet o götta oss! från onsdag-lördag!
ska tänka på er hemma i höstrusket när jag simmar omkring o letar nemo's o andra fiskar!

Läggdags?
nee, en match till!

Tjingeling!

Inga kommentarer: