söndag 16 november 2008

Kumejima

Hej Hej hallå allihopa!
Jag är hemma igen, eller ja, hemma i Tokyo iaf^^
Vi har haft det så underbart på den lilla ön Kumejima!
Vilket paradis!
Håller på att lägga in bilder i bilddagboken men har tagit över 600 så det är mycket o titta på och fixa med^^

Jag höll på att inte komma med.
Vi gick upp på morgonen, kom iväg i tid (vilket är väldigt ovanligt i vår familj) och vi gick på tunnelbanan som tog oss till Ikebukuro och vi åkte vidare och vidare, efter 1,5 timme var vi vid monorailen som skulle ta oss ut till flygplatsen, då kommer jag på att jag glömt mitt pass. HELVETE! där var min resa slut tänkte vi allihopa, efter snabbt övervägande börjar jag och peter springa tillbaks, vi ska vara på flygplatsen för incheckning om en timme och det hade tagit oss 1,5 timme till monorailen, vi insåg ganska snabbt att vi inte kommer hinna, vi åker 2 stationer, peter ringer till resebolaget som i sin tur måste ringa massa samtal hit och dit, efter 15 min. så svarar kille på resebolaget att han är 90% säker på att jag inte behöver passet, vi åker tillbaka och jag är nervös som fan. Okej om jag missar paradiset, det är ju mitt eget fel, men hur fan tar jag mig tillbaka till Tokyo själv sen?? tänkte jag.
MEN, vi behövde inget pass vi checkade in och väntade på planet, jag var fortfarande nervös eftersom vi skulle byta plan i Okinawa men jag behövde det inte där heller.
PHEW! fy fan va bra jag har haft det, jag är helt sönderbränt och ser ut som en kokt kräfta,-på framsidan av kroppen för jag somnade i solstolen medans anna, peter o saga gick på promenix, men men. ska smörja ordentligt så jag förhoppningsvis blir brun istället.
Wiii!

Kommer nog skriva lite mer om själva Kumejima sen, men nu är jag trött och vill ringa min älsko <3

Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh va härligt det låter!!! fyfaaan.
ja men gör de, kom till mig du, ja har plats åt dig! :) saknar dig. skypa nån dag?? va har du för skype-namn????
puuuuuuuuuusss