måndag 27 oktober 2008

You better never let it go

jahopps, måndag "morgon", vaknade kl 14 idag, låg uppe o pratade med f tills klockan var 5 på morgonen här, men men. Det var det ju värt^^
vi håller på o göra oss iordning, var tänkt akihabara, men det blev så sent så det verkar som att det bara blir att gå ner till Narimasu, skönt o komma ut lite även om det inte är lika coolt som Akihabara^^

Alldeles nyss fick stackars Sagan en allergisk reaktion mot någonting så hela hon flammade upp med röda utslag över hela kroppen.
Stackarn som har blivit ett allergibarn, inte ett dugg roligt :/
Läskit hur fort det går också, ena sekunden var allt bra, sen kom alla röda utslag över hela kroppen, till och med på huvudet :/ Men nu sover hon så lungt så :)

jag är saknig på alla där hemma, det är inte så roligt!
Men jag vet ju att jag kommer se tillbaka på det här sen o tänka att det var rätt så fånigt o sitta i Tokyo o längta hem till kga och arvika....(?) inte fånigt, skit konstigt! Tokyo för tusan! Tokyo Baby!
O jag vet ju att det inte har hänt så värst konstiga grejjor i de små städerna, jag tror jag känner igen mig när jag kommer hem^^

så nu ska jag försöka tänka bort sakigheten o ha en trevlig dag.

iluvu

1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

oj fan va nice! jag ska till ullared i helgen och shoppa lite klappar :)
urk, va läskigt att hon blir allergisk! vet ni mot vad?
ELIN! det är mindre än fyra veckor kvar nu! :D <3