söndag 26 oktober 2008

o hej o hå.
orkar inte berätta för mycket eller för detaljerat, men anna o jag gick ut igår.
vi blev tillslut väldigt onyktra.
kom hem kl 10 imorse.
fasiken, alldeles för bakis för mitt eget bästa idag :/
o så små jordbävningar på det också, som om huvudet inte snurrade tillräckligt redan :/
fy fy fy.

Men fy fan va roligt vi hade!
Dansade med små japaner (de va faktiskt jätte små, en tjej nådde knappt till mina axlar, o jag är inte särskillt lång), skuttade runt till abba, och dansade macarena, vi fick ihop ett macarena gäng som dansade o resten kollade på! hahaha, jag dör lite av skratt nu när jag tänker på det, vet ni hur lång macarena är när man står inför ett par hundra japaner som kollar på när man dansar macarenadansen? Hahahah!

Tjingeling!

Inga kommentarer: