söndag 19 oktober 2008

Snurrig i huvudet

inatt sov jag 2,5 timme, gick upp 06.10 klädde på mig, bakis som fan, o så gick vi iväg till narimasu för o ta tunnelbanan till ikenukuro, 2 byten, trött som tusan.
hittade hotellet där bussen skulle hämta upp oss, för o köra oss till Mount Fuji, det var bergsbestigardags.
Något som är väldigt bra med japan är att allt går i tid, tunnelbanan o bussen kommer och går precis på sekunden enligt tidtabellen.
därför tyckte vi det var konstigt när bussen var 10 min försenad.
vi började kika oss omkring, och tänkte det kanske inte var vid den här ingången.
vi knallar runt på andra sidan Hotel Plaza och jag ser en buss rulla iväg som det står JR Daily tours to Mount Fuji.. Peter går in i hör med hotellpersonalen och efter mycket ordväxling och kroppsspråk så kommer vi fram till att vi missade bussen... :/ Tråkit men kanske lika bra, för fy tusan va dåligt både jag o anna mådde.
vi fick för oss o gå till A One igår, baren nere i Wakoshi, o kom hem halv3.... dumt...
men men, istället för Mount Fuji blev det Tokyo Tower, som Eiffeltornet fast i Tokyo och så är det högre^^ Vi åkte högst upp, hur coolt som helst, bilder kommer, men mitt huvud snurrar o har gjort hela dagen och kvällen så har inte orkat.
Det blev Wax museum och Guinnes World Records museum också, det var fränt!

Imorgon är det en månad sen jag såg f, fy tusan...
8 veckor och 4 dagar kvar.
jag är så förbaskat saknig!
iluvu

1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

jag blev så glad när du ringde mig i lördags!! :D
snart är vi där hos dig!