lördag 18 oktober 2008

Jungfrun 24/8-23/9
Lördagen blir ganska trasslig.
Huvudsakligen är det kärleksproblem som du måste tampas med.
Trist.

jaa, igår skrattade jag åt att de stämde så väl ibland.
det är ju bara o hoppas på att det inte gör det idag.

det blev ingen ö, vi tar det nästa helg istället, idag ska vi till Tokyo Tower, det är som eiffeltornet fast i tokyo :p
o imorgon ska vi på en tur till Mount Fuji, och åka upp med linbana på 2300m höjd! o äta lunch på berget! :D:D
det längtar jag som tusan till!

Tjingeling!

1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

ooh, skojjigt! :) ikväll kanske jag och robin ska till din & fredriks lägehet och hälsa på fredrik. om han har lust dvs :p saknar dig så mkt, för när jag kom på att du inte skulle vara hemma så vart det genast inte samma sak att hälsa på "elin&fredrik" ju... :( MEN, snart kommer jag till dig !!!