fredag 24 oktober 2008

Spice Up Your life!

Ojojoj, mätt som tusan är jag.
Vi åkte till Ueno och gick på Hard Rock Café.
Satt och åt SOB Burgare inne i ett hörn mellan Bonos jeans jacka, Madonnas BH och Geri Halliwells röda underkläder och skyhöga platåskor^^
Maten var god som tusan, men efter att ha ätit små japanska portioner av kokta grönsaker och fisk i en månad så känns det nu som att magen ska sprängas av mätthet! Man är inte van vid den sprickande känslan i magen efter all "lätt mat" man ätit den senaste tiden!
Men gött vare, o jag fick vääärldens största dessert!
Mumma!
Nu är klockan 01.50, jag ska nog lägga mig o försöka läsa, eller om jag ska kolla lite på S.V.U?
hmm...
Imorgon ska vi till Akihabara, -teknikstaden, jag längtar så himla mycket, sist peter var där spenderade han 7 timmar på endast 2 våningar, och det finns en hel stad, risken finns att jag kanske övernattar där tills på måndag eller nöe^^

Tjingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är Tokyo så häftigt som det verkar vara. Eller är det överskattat.

Elin sa...

Det är bättre än allt du nånsin hört om det :)