fredag 17 oktober 2008

Konichiwa!

Jungfrun 24/8-23/9
Du behöver fysisk aktivitet för att kunna koppla av, annars förblir du spänd och det försämrar fredagen.


Ibland har dom så rätt så rätt.
nu ska jag hoppa in i duschen o sen göra mig iordning.
ikväll blir det högklackat o den svarta klänningen, vi ska åka iväg o äta ute, i Ikebukuro.

Idag gick anna, jag o saga till Narimasu, satt på Tully's och fikade och pluggade, drack världens godaste Honey Milk Latte.
och självklart Tullys Blood Orange Juice, storlek grande, - mumma!

nee, dusch va det, o sminkning, har gått omkring osminkad hela dagen, o fy tusan va ovacker jag är utan smink! känns som att jag ser ut som en zombie som inte sett solen på 10 000 år!

Tjingeling!

3 kommentarer:

Elin Wahlgren sa...

oooh, värme! vad ska jag packa för kläder? :)

Anonym sa...

snygg blogg du har :D

Elin sa...

tilde:
Tack så mycket! :)