torsdag 2 oktober 2008

Här är det fredag, fy tusan va den här veckan har gått fort!

klockan är 02.08 och jag har inte ens krypit ner i sängen än.
sitter o ångestsurfar..
har ångest över mitt examinationsarbete som ska skickas in på måndag,
och som någon ska opponera på på torsdagen :/ känns inte alls kul, men samtidigt, för tusan, jag sitter i tokyo, har så jädrans roligt, läser en kurs som jag vill läsa, och tack vare kursen får jag studiebidrag, jag behöver aldrig träffa människan som ska opponera på mitt arbete, mamma har läst det o säger att det är bra, jag är bra!.. det finns inget att oroa sig för, har skrivit mer än halva, måste bara lägga in lite referenser från boken så de ser att jag läst, o inte bara sitter och är "pedagog i huvet", jag har ju läst mig till det också^^

om man skulle kika in på tv4.se och spana in idol? har ju helt missat det!
vem håller du på?

Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh fyy fasen ! hade jag pengar skulle jag åka direkt ! Saknar dig med !