fredag 26 september 2008

I'm spending my time

Hej o hallå allihopa!
Klockan är 02.12, 19.12 hemma hos er, o jag kan inte sova.
nu är jag som piggast, är inte omvänd än. så himla typiskt, anna, peter o saga sover sen länge. Anna kom iofs. upp o drack ett glas vin med mig för att jag skulle bli trött o seg i huvudet men det hjälpte inte alls^^ :/

Idag var anna, jag o saga nere på stan alldeles ensamma medans peter jobbade, det gick bra o vi hittade ner och hem igen utan problem^^

det känns helt galet att man ska vara här i 3 månader, man är ju så van vid o handla alla roliga grejjor man hittar, men det är ju jätte dumt o köpa allt nu, då kommer man ha så j*vla mycket baggage med sig hem, o då blir det dyrt (300kr för varje kg som överstiger de 20 som det får väga..)


dagen har gått fort idag, det är lite kallare än igår, men mest för att det har blåst som tusan idag, känns som att man ska blåsa iväg när man går ut..


idag känns det bra, har pratat med f, o jag vet att han har det bra där hemma, han har ju robin^^


just nu sitter jag o lyssnar på lugna favoriter och kikar lite på sumobrottningen som går på tv :p
- det är inga vackra människor det inte..

Imorgon ska vi åka iväg på äventyr, jag ska försöka köpa mig en ny kamera imorgon, eller under helgen iaf :) wiiie :)

2 kommentarer:

Elin Wahlgren sa...

vad för äventyr? :D

Elin Wahlgren sa...

det där med tattoo vetu.. pappa kmr inte bli glad :(