söndag 28 september 2008

Tvättmaskinbrum och nattrafik


Hej på er!
klockan är 01.05 och jag har precis krypit ner i sängen, tänkte lägga mig o kolla på lite film o försöka slumra till lite^^
idag har vi varit vid Shibuya crossing, världens största övergångsställe, ni har säkert sett det i en film någon gång^^
Här har ni det på google, kolla på det får ni se, galet stort!

Har ju tyvärr fortfarande bara mobilkamera eftersom min kamera vägrar o funka, så det blev inte så bra bilder för mig tyvärr. men ska försöka ta mig till ett ställe o köpa en ny, peter visste ett ställe där man får internationell garanti och en manual på engelska, och det kan nog vara ganska bra^^
funderar på om jag ska ta en liten gullig och en system....
det kliade iaf. rätt gött i fingrarna när jag var inne på en affär där 3 våningar var endast kameror av alla de slag.. wiiiie.
This is heaven! - speciellt om man som jag, lätt blir lite upphetsad av tekniska prylar.. :p

nu ska jag prata klart med min lillasyster och sen slå på en film.
Ha det bra, saknar er!

Tjingeling!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad gör du i tokyo?

Elin sa...

jag är här med min syster, hennes pojkvän och deras lilla bebis. Hennes pojkvän, Peter, är här o jobbar fram till december så vi åkte ner hit o ska vara kvar här fram till december :)

Anonym sa...

ok, vad kul=)

Anonym sa...

shieeet!