fredag 26 september 2008

Toookyo, you've got the rythm in you!

Här kan ni kolla vädret i Tokyo just nu.
Just nu är det 29 grader, en luftfuktighet på 62% och molnigt.
ikväll kan det komma regn, och luftfuktighet på 85%, då blir det inte roligt att vara ute.
vid 6 på kvällen blir det kolsvart ute, och det flyger fladdermöss överallt^^
syrsorna låter hela tiden, och det hoppar rätt så stora gräshoppor på vägarna.

just nu känns det bra, men inatt, när huvudet var inåut av trötthet kändes det jobbigt.
men va tusan, jag har verkligen världens bästa vänner som sitter på andra sidan jorden och puschar mig^^

klockan är 13.34 o jag har precis ätit lite frukost/lunch. Världens godaste apelsinjuice :)
har busat lite med saga, o ska väl duscha o göra mig iordning strax, men mitt huvud dunkar fortfarande av trötthet.
vore bra om jag kunde hålla mig vaken idag så kanske jag kan somna japantid ikväll istället för sverigetid som igår, somnade vid 06.00 imorse, 23.00 svensktid :/ det blir lite konstigt..

jaja, när vi går ut sen ska jag försöka ta lite kort, om kameran vill funka, får väl ta mobilen annars, o lägga upp på bilddagboken, så ni kan hålla lite koll på mig^^

Ha det bra!
Tjingeling!

2 kommentarer:

Elin Wahlgren sa...

JA! mera bilder!
när ska jag titta på flyg om jag ska komma ner? :)

Anonym sa...

åh vad roligtt :D förlåt att jka itne ringde sist men du fick smset ?? har du dte bra nanars ? kan inte fatta du edär redan!!!!!! LOVE* // virre