söndag 21 september 2008

I wish I could fly

idag är det jobbigt.

o då menar jag inte bakis jobbigt..

det är jobbigt för att det är sista dagen hemma, sista morgonen jag kan ligga bredvid f när han sover o lyssna på honom när han ligger o skrattar i sömnen, sista morgonen jag kan ligga o snoosa honom i nacken, och sista morgonen jag kan väcka honom när jag börjar bli för trött på att han bara sover o sover o sover^^

usch, imorgon 17.20 åker jag iväg, vill åka sent så f kan skjutsa iväg mig till bussen efter jobbet..usch...typiskt också, jobbit jobbit.. men det kommer gå fort...


I could stay awake just to hear you breathing,
Watch you smile while you are sleeping,
While you're far away and dreaming,
I could spend my life in this sweet surrender,
I could stay lost in this moment forever,
When every moment spent with you is a moment I treasure,

I don't wanna close my eyes,
I don't wanna fall asleep,
Cause I'd miss you babe,
And I don't wanna miss a thing,
Cause even when I dream of you,
The sweetest dream would never do,
I'd still miss you babe,
And I don't wanna miss a thing.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet precis hur jobbigt det är >_< Men det blir hur bra som helst när man ses igen, det lovar jag :)