lördag 20 september 2008

Löördag

Lördag den 20/9, idag fyller farmor 71. Hon har kalas idag, men jag kunde ju inte stanna i arvika så jag var där i torsdags o firade henne.
om 3 dagar fyller jag 21. wiii!
jag älskar födelesedagar! det är ju en super dag, en hel dag full med tårta, och familjen och vänner, o oftast fint lite småbitit väder med röda löv överallt.
det blir inte samma sak i år, ingen hel familj, ingen tårta, men det blir iaf. lite middag på järnet på lidingö med mamma, anna saga, och peters föräldrar, trevligt trevligt.
finns det inte ett ställe i degerfors som heter järnet eller? jag får för mig det?

Ikväll kommer mOoa och mauliin och dricker med mig, o vattenpipar, hejdåar och kalasar, ska bli så mys, jag ska gå iväg o handla så jag kan fixa lite också^^

Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det blir kalaskul :)