torsdag 14 augusti 2008


jag är nervös, jag kommer inte kunna sova inatt.
har oroat mig hela veckan.
känns som att jag ska till doktorn o få mitt livs värsta prognos, eller som när man hade gjort nått dumt när man var liten och man visste att mamma och pappa redan förstått det, och man visste att när man kom hem så skulle de möta upp mig i dörren och ge mig den besvikna blicken. eller som när man skulle på kvartsamtal med Ing-Marie i femman.
eller som att jag ska bli utslängd från ett flygplan


- jag ska till frisören imorgon, och klippa mig, och färga håret.
jag hatar att gå till frisören!
nån som har en trevlig tandläkartid imorgon vid 14 snåret och vill byta mot min klipptid?


1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

du är galen, det är det bästa som finns att gå till frissan. jag ska dit på tis :>