fredag 15 augusti 2008

det är så typiskt, så fort man är ledig så kan man inte sova.
eller så är det med mig iaf.
hela veckan har lagt legat i sängen o dragit mig hela morgonen och det har slutat med att jag stressat upp 20min innan jag måste springa till jobbet.
men idag, det är fredag, det regnar, jag är ledig, måste inte gå upp, kan ligga o dra mig heela förmiddan - o jag vaknar halv8 och är jätte pigg!
Varför?? VARFÖR??
Kan jag inte få sova lite för en gång skull??

men men, jaja, jag låg o löste lite suduko så vid halv 10 gick jag upp och började kolla på Gymnastiken, fy tusan va fantastiskt fenomenala dom är ! hur kan de hålla koll på alla ben och armar på den där lilla bommen?

Nu blir det frukost, rostad macka med marmelad och ost, eller polarbröd med nutella.
- Vad hade du valt?

Tjingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

rostbrö:D

Elin sa...

ja, jag tror det får bli det :p