måndag 28 april 2008

jag är säker på att ni undrar var tusan jag har tagit vägen.
och så här är det;

jag har inget liv ! jag är inne på min 7:e dag på jobbet i sträck, 7:e av 9:onde, och jag är trött.
trött
trött trött.

jag vill att det ska bli torsdag.
då ska vi hem till arvika.
där har jag inte varit på länge.
och alla kommer hem, anna, peter, saga, daisy, frida, lisa, jag, fredrik, åsa, mamma, pappa, farmor, ester, cindy.
eldning och festning blir det !

wiehuuu !


förresten, kom precis på en sak, jag åker till arvika på torsdag, kommer hem på söndag.
- någon som kan tänka sig att ta hand om mina fåglar?

dom är inte så jobbiga att ta hand om, dom ligger bara o sover i varsinn matskål hela dagarna.
så det är inte så dom måste rastas eller nått.
bara få lite mat nån gång om dagen.

Tack !


2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan ta dina fåglar :)

Anonym sa...

tycker synd om dig som måste jobba så :S hoppas vi ses nån gång nu när du kommer till arvika:D kramar