torsdag 24 april 2008

härligt !

Idag är jag ledig, eller ja, ska in vid 17 o se om jag orkar göra några timmar. måste tänka pengar..

Jag sitter på balkongen, lyssnar på håkan och tittar och lyssnar lite mina bebisar som hoppar runt och kvittrar, jag har ställt ut buren i solen på balkongen och de verkar tycka det är trevligt^^

jag har precis ätit upp en tallrik med fil och hallon, och nu sitter jag och dricker isisisisisiskallt vatten, och det är verkligen jätte varmt i solen ! så schönit !

nu ska jag luta mig tillbaka, fortsätta lyssna på underbara håkan, och drömma mig bort, och försöka rensa lite skit ur hjärnan.


Heppårej !

2 kommentarer:

Anonym sa...

ooh vad härligt det låter. vill oxå ha en balkong att sitta på :)

Anonym sa...

detta måste ju menas att elin kommer infinna sig på arvikafestivalen:D behöver du tänka pengar du? behöver inte ens tänka på de ja de rullar in iaf:S fick en semesterersättning idag från manpower på 14 papp :D och 9000 tillbaka på skatten:D kommer bli en bra sommar;P så se till att spendera lite av utekvällarna i arvika till sommarn:D för du vet att jag bjuder när det kommer till alkohol:D kramar