onsdag 30 april 2008

Distant Dreamer



f skulle ha varit hemma vid 12 inatt.
men ringde 00.11 och sa att de jobbar natten också så de blir lediga hela dagen imorgon.
så han ska jobba till 06.00 =/
urs och fy, de kommer ta knäcken på lilla f.
han är ju inte så stor och stark^^

så nu är klocka 02.01, 3 timmar och 59 minutras kvar tills han slutar och jag skulle behöva gå o lägga mig, men hatar o gå o lägga mig själv.
det är så tyst och otäckt o jag ligger o funderar på vilken väg jag ska ta ut om det bryter sig in nån i lägenheten - o om jag skulle hinna klä på mig, o om jag kanske ska ställa ett par skor i sovrummet ifall jag behöver hoppa ut genom fönstret?

hmm..

nu ska jag iallafall ta min Hänta Extra Bild
o lägga mig o läsa skvaller, tänkte att en sådan tidning kanske får mig trött och sovsugen ganska snabbt så jag kilade ut till OK och köpte den förut^^

Tjingeling
ta hand om er, sov gott, ha det bra !

- o grattis på valborg, hoppas ni får en fin valborgsmässoafton^^

Inga kommentarer: