tisdag 22 april 2008

jag tog en paus i helgen.

moa kom och mötte mig runt 03.00 natten till lördag.
vi gick på en promenad och jag var hemma igen vid 5-halv6, då diskade jag och packade och tog 08.55 bussen till sthlm på lördag morgon. jag kunde knappt hålla mig vaken på bussen så jag nickade till på damen som satt bredvid mig ett par ggr. hade varit vaken i 42 timmar när jag gick och lade mig senare på kvällen :/
Anna kom och mötte mig vid bussen och så gick vi ut till lidingö.

och där har jag spenderat min helg.
helt underbart, med massa underbar sol och gosig bebis^^

jag har shoppat lite, tyckte att jag var värd det, dels för att jag har hållit mig ifrån att handla hur länge som helst, och dels för att det var som det var..eller är som det är..

jag hade iaf. hur roligt som helst med anna, vi snyggade till oss, så vi såg ut som riktiga pangbrudar och sen satte vi oss på balkongen och spanade^^, och sniffade på vin.
o så visade jag henne BlondinBellas blogg så vi kräktes lite över den.
det var bland det värsta anna någonsin hade sett^^

jag kom hem igår kväll, och det känns väl sådär, känns konstigt.
men vi får väl se.
what's ment to be is ment to be.

så är det ju faktiskt.

nu ska jag borsta tänderna och tvätta bort sminket och sen ska jag nog gå o lägga mig.


luddigt inlägg, men får ingen ordning på nånting just nu, allt känns skumt.

Idag kom pappa hit och hämtade mig och så åkte vi ut till Burtjärn på 87-års kalas hos Elsa^^
så mysigt !
:)

och sen bjöd pappa på kebabtallrik.
tack !
Y

Inga kommentarer: